czwartek, 9 stycznia 2020

Spełniam swoje marzenie!


Hej kochani! Dość długo mnie nie było, ale niestety na brak zajęć nie narzekam :( praca, praca i jeszcze raz praca! I właśnie dlatego tu jestem, dzisiaj, teraz. Całkiem niedawno zaczęłam myśleć o zmianie pracy, ponieważ mój staż się kończy i nie do końca wiem czy chce zostać w tym miejscu. Zaczęłam wiec zastanawiać się co tak naprawdę chce robić w życiu i właśnie wtedy przypomniały mi się każde wakacje spędzone w „ośrodkach wypoczynkowych” (domkach, hotelach itd.) nad morzem czy jeziorem. Podobało mi się tam! Zawsze panowała miła atmosfera każdy ze sobą rozmawiał, dzieci się świetnie bawiły, co weekend były imprezy i to chyba te imprezy najlepiej wspominam (ten ich klimat)... więc ? Tak, już wiem co chciałabym robić w przyszłości, chciałabym odtworzyć swój, własny ośrodek wypoczynkowy, taki w którym dla każdego znajdzie się miejsce dla kolonii, rodzin z dziećmi, par czy przyjaciół właśnie taki jaki pamietam z dzieciństwa. Teraz skoro już mam jedno marzenie, chce dążyć do jego spełnienia! Właśnie zaczęłam zbierać pieniążki by stać mnie było na wybudowanie lub ewentualnie wykupienie takiego ośrodka! Założyłam też zrzutkę na stronie zrzutka.pl, więc jeśli chciałbyś/abyś pomóc mi w spełnieniu marzeń zapraszam i z góry dziękuje! Do zobaczenia kochani ❤️

https://zrzutka.pl/c68v3x


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Case na telefon z ALIEXPRESS !

Każdy z nas chce by jego telefon ładnie wyglądał i do tego był bezpieczny, dlatego często kupujemy etui ochronne na nasze "skarby"...