poniedziałek, 9 grudnia 2019

INSTAX NA ŚWIĘTA..CZY TO DOBRY POMYSŁ?

Witajcie kochani!
Dzisiaj przychodzę do Was z odpowiedzią na pytanie "czy instax to dobry prezent". Pokaże wam wady i zalety zakupu takiego sprzętu, a Wy sami zdecydujecie czy jest to dobry pomysł czy jednak nie. Jeżeli bliska Wam osoba chciałaby taki APARAT, ale Wy nie jesteście przekonani co do takiego zakupu ten post jest właśnie dla Was! :)
Zacznijmy więc od zalet:
- Sam aparat jest stosunkowo nie drogi
- Bardzo łatwy w obsłudze
- Jest na baterie więc nie trzeba się martwić, że rozładuje się kiedy nie będziecie mieli ładowarki (baterie przecież można kupić wszędzie)
- Wprowadza trochę klimat dawnych lat, nie wiesz jakie zdjęcie wyjdzie tak jak za czasu aparatów analogowych
- Możesz mieć go zawsze ze sobą dzięki specjalnym etui, które można nosić jak torebkę
- No i chyba największa zaleta tego aparatu ZDJĘCIA WYWOŁUJE NATYCHMIASTOWO więc nie trzeba latać bo sklepach żeby je wywołać
Przejdźmy teraz do mniej przyjemnej części, czyli wady:
- Użytkowanie  aparatu wychodzi dość drogo, a mianowicie WKŁADY są dość kosztowne za pudełko 2x10 płacimy około 60 złoty z czego wychodzi, że za jedno maluteńkie zdjęcie płacimy aż 3 złote za co mielibyśmy jakieś 3 zdjęcia w formacie 15x10
- Wszystkie dodatkowe gadżety takie jak etui, albumy, nakładki na obiektyw itd. też nie są zbyt tanie
- Zdjęcia nieraz się naświetlają i nic z tego nie wychodzi, ale takie są uroki ANALOGÓW i musimy być na to przygotowani


Ja swojego instaxa dostałam właśnie na zeszłoroczne święta od swojego chłopaka i powiem Wam szczerze to był NAJLEPSZY prezent jaki mogłam dostać, zakochałam się w tym aparacie, gdziekolwiek jadę on jedzie ze mną, fakt że wkłady są kosztowne ale nie oszukujmy się nie używamy takiego aparatu na codzień więc jesteśmy w stanie odłożyć sobie pieniążki na wkłady czy inne dodatki. Osobiście polecam ten aparat z całego serduszka <3
kochani chciałabym też wspomnieć, że jeżeli chcecie wiedzieć na bieżąco co się u mnie dzieje zapraszam na mojego instagrama txn__kx :)

2 komentarze:

  1. Myślę że taki prezent w dzisiejszych czasach to nareszcie coś innego a nie tylko odzież itp. Ciekawa rzecz która może się przydać nie raz. A jakie wrażenia po roku czasu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo zadowolona, osobiście uwielbiam aparaty tego typu więc to mój „najlepszy przyjaciel”

      Usuń

Case na telefon z ALIEXPRESS !

Każdy z nas chce by jego telefon ładnie wyglądał i do tego był bezpieczny, dlatego często kupujemy etui ochronne na nasze "skarby"...