piątek, 6 grudnia 2019

Jesienny spacer

Witajcie kochani!
Dzisiaj przychodzę do Was z małym opóźnieniem, a mianowicie z mini jesienną sesją. :) Mino, że już prawie zima, pogoda u mnie bardzo jesienna. Jesień to czas, kiedy lubimy leniuchować w łóżku, pod kocykiem, a najlepiej z kubkiem gorącej herbaty prawda? Ale są też dni, takie jak ten, w którym i ja wybrałam się na długi spacer. ;) A jeżeli spacer to też zdjęcia! Przynajmniej ja tak mam ;D TAK! Fotografia to jedna z moich pasji :) oczywiście wolę robić zdjęcia niż na nich być ale tym razem było trochę inaczej, tym razem to JA jestem MODELKĄ ;) Muszę przyznać, że nie czuję się zbyt komfortowo po tej stronie obiektywu więc proszę o taryfę ulgową :p Będę starała się to zmienić i częściej pokazywać się na zdjęciach, czekajcie na efekty! A Wy? Lubicie takie jesienne zdjęcia? Wolicie pozować do zdjęć czy je robić? Czekam na Wasze odpowiedzi :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Case na telefon z ALIEXPRESS !

Każdy z nas chce by jego telefon ładnie wyglądał i do tego był bezpieczny, dlatego często kupujemy etui ochronne na nasze "skarby"...